آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

.......

1391/8/27 16:41
نویسنده : مامان و بابا
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرنیکای مامان

دختر گلم باید با کلی عذر خواهی این مطلبو شروع کنم چون این مدت اصلا وقت نکردم برات بنویسم و حتی تبریک 7 ماهگیت رو بزنم (معذرت می خوام!)... دختر گلم 9 آبان راهی مسافرت شدیم و تو هواپیما خیلی خانوم بودی و اصلا گریه نکردی ... وقتی از هواپیما پیدا شدیم کاملا متوجه شدی که وارد جای جدیدی شدی و همه جارو بدون وقفه نگاه می کردی ... مسافرت خوبی بود بعد از 4 ماه رفته بودیم و خیلی دلتنگ بودیم ... همه رو دیدیم و دیدار ها تازه شد ... شمارو هم دکتر بردیم ... خیلی دکتر ازت راضی بود با وزن 8680 و قد 70 ...الاهی مامان فدات بشه تهران که بودیم سرما خوردی و من و بابایی روکلی نگران کردی ولی به محض اینکه برگشتیم خدارو شکر خوب شدی... الان دیگه زرده ی تخم مرغ هم به غذاهات اضافه شده که خیلی دوسش داری و دیگه فرنی رو نمی خوری ... هوشیاریت خیلی بیشتر شده و من و بابایی رو کاملا میشناسی ... وقتی دوتایی خونه هستیم و من اسم بابایی رو صدا میکنم به در نگاه میکنی و منتظر هستی ... دختر نازم ماشاا... خیلی خانوم شدی ... دیروز اولین پیک نیک رو تجربه کردی و من و بابایی شمارو بردیم ساحل ... وقتی بابایی پاهای شمارو گذاشت تو دریا اول خوشحال بودی ولی با اومدن موج ترسیدی و گریه کردی ... اینم عکس های این مدت که گذشت:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله مریم
3 آذر 91 16:48
همیشه به سفر باشی دخمل خوشگل نازم.عاشقتمممممممممم
سهیلا
7 آذر 91 13:35
قربون برم اومدی تهران من نتونستم بیام ببینمت